salji

Sunday, November 25, 2012

0
Komen

lets count !

..
hulla huppp.. menulis blog sambil di temani lagu yang bertajuk " lagu " ( bedroom sectuary ) and aku yang asing ( HUJAN ). lagu yang sempoi sempoi hawaiii membuat kan aku nak update blog yang sempoi2 jugak. haha.
 
sebenarnye. bukan ape. aku tak sabar nak buat entry untuk esok 27 NOVEMBER 2012. tarikh keramat
yang memang aku x akan lupa dalam hidup ni lah ! wah wah waahhh.. nak tao tarikh ni tarikh ape. tunggu la esok punye entry :D *bahagia
 
hari ni dalam sejarah jugak sebenanye. sbb aku akan pulang sebentar ke sekolah ku kenangan ku. Teknik Ampangan Seremban ! yahooo.. almost 3 years x pegi. pegi pown sebab nak amin sijil spm (klu x amek, mampos aku xleh nak grad dip aku ).  
sia sia hidop  =.='
 
bahagia nye rasa ~!
hope everything akan berjalan dengan lancar. ameen ameen ameen !
oke. jumpe entry esok.

0 perucapan :):

Post a Comment

yang sudah tu sudah ;)

Credit by http://xeshaxessi.blogspot.com/