salji

Thursday, December 30, 2010

0
Komen

my long hair story~ :)

:) mulekan senyuman sebelom cerite (:
ney teman nk cerite~
aku x penah ade rmbt panjang b4 ney beb!
dlu aku ney jenis yang boyish!
ish3~ ( ape la aku ney! )
aku pown xtaw knp aku bnci sangat rambt pnjang..
asl pnjang skit je.aku potong..
asl pnjang skit je..aku msti nk g gunting :)
asl aku rase nk gunting rmbt je..msti rmbt aku dah pnjang! < same la 2 ngok ngek! >
perkare 2 belaku since umo aku 6 taon g..
aku pown xtaw knp..
oleh kerane rmbt aku yg pendek n sifat aku yang kasar & ganas ney la..
orang kate aku tertuka jantina :p
hahahah! <dish!>
                                                      <ney la ropenye aku rmbt pendek! >
rmbt aku jenis boycut smpai aku form 2..pas 2..aku dah malas nk pk psal rmbut~ ( bukn botak! )
mase aku form 3 la aku strt bela rmbt..ini kerane..aku telah dicampak kan <kedebuk!>masok dlm hOSTEL kat jelai,kuala pilah..:'(  
dr situ la aku blaja bela rmbt smpai pnjang n aku blaja jadi indpndnt women  :)
smpai la skarang ney...kih.kih.kih.
asl nye...rambt aku ney jenis yg curly bawah..xp..bulan feb 2010,aku pegi la buat rebonding...maklom la..nk jugak ,merase jadi chantek! <weekk!, perasaan lebih>  kih.kih.kih.
now..
rmbt aku dah dipotong lagi  :'(
<bodoh> aku simpan rmbt aku since form 3 until now.xde la pnjng sangat..
ini kerane, rmbt aku mmg sush nk pnjang..
macam aku jugak..
sush nk tinggi   :)    < bukan tebantot! >  =.="

                            < panjang ney jela rmbt yg aku bela since form 3 smpai skng>
....cm xde beza kn?
kih3~
pape pown..
aku da potong rmbt aku smpai paras bahu.. :(
<potong jenis bob je   =.=" >
"xdapek den nak upload skng...den pown x snap ag gmbo den ngn rmbt baru den ney ha!"
kih3~
bak kate adeq aku yang pling kecik...
" kakak,rmbot ko cm rmbt palsu "   ( ngok ngek punye adeq ! )
=.="
k la..
GTG  :)
t ade mase,aku upload gmba aku ngn rmbt palsu aku ney ae   < bak kate adeq aku la ! >
:)
c ya soon..   <3  <3  <3

0 perucapan :):

Post a Comment

yang sudah tu sudah ;)

Credit by http://xeshaxessi.blogspot.com/