salji

Thursday, November 15, 2012

0
Komen

happy birthday 20th fairuz !

..
1st of all. aku nak say thanks kat semua yang wish bufday aku. baik di twitter, facebook, tagged, hi5 , message malahan dari calling.
thanks everyone. 
 terharu sgt.
x lupa jugak kat family yang celebrate bufday aku yang ke- 20 tahun 2012
  ( walaupun 4 name 1 cake ).
haha. semua sebab lahir 1 bulan yang same. dan mmg x boleh elak sebab bufday aku same dgn bufday adik aku yang bongsu. 15 nov .
 thanks jugak dkt mama dgn ayah sebab buatkan kenduri kesyukuran untuk kiteorg adik beradik. muah muah ! sayang ayah mama !
thanks mama sbb sponsor cake and thanks too abang sebab belikan cake ice cream vanilla yang sedap tu. 
ALHAMDULILLAH. da 20 tahun aku hidup. 
tak lupa juga kepada kawan2 rapat yang tidak dapat menjayakan bufday ku pada tahun
ini. thanks wish. sekurang kurang nya korang ini walaupun dengan bantuan mukabuku dan pencicip.
kepada ex boypreng ku. thanks jugak sebab wish bufday. 
and thanks too my ex MR.ZAIDI sebab meminjamkan tablet nye kepadaku selama beberapa hari ini. 
kepada yang x sempat nak wish atau memang sesaje xnk wish. its oke.
aku x amek hati pon :) 
dalam masa yang same. 
bufday dan kenduri aku jugak merupakan cara untuk mengumpul adik beradik mama kerana 
ingin menyampaikan berita gembira yang di tunggu tunggu semua orang dalam ahli keluarga baik yang 
jaoh atau yang dekat. di semenanjung dan borneo juga negara jiran. yang bahawasanya pakcik 
kesayangan kami ( adik mama) akan naik pelamin :)
ALHAMDULILLAH :)
 
 
thanks everybody for all the wish and the bufday celebration :)
 
 facebook

twitter

cake
 

0 perucapan :):

Post a Comment

yang sudah tu sudah ;)

Credit by http://xeshaxessi.blogspot.com/