salji

Monday, November 26, 2012

0
Komen

HAPPY ANNIVESARY !

..
ALHAMDULILLAH ! ALHAMDULILLAH ! ALHAMDULILLAH !
aku bejaye menyingle kan diri ni selame 1 tahun ( baru stahun kot ). hahaha. 
tahniah buat diri ini ! rase mcm nak senyum lebar lebar smpai bibir and pipi koyak !
x tercakap bahagia macam mane dah ni.
haha. mcm x pecaye. pejam celik pejam celik. setahun dah kan.
kejap je rase ! lepas ni, klu ade rezeki. 2 tahun pulak single. haha
pastu bile asyk single je.. jadi andartu. hahahaha. baru PADAN muke aku.
hahahhahaha..
bio leee..  janji aku nak berjase kat famly aku dulu. mama ayah, siblings. uncle2 untie2, cousen2.
arwah atok2 and mak tok dan wan :)
kumpul rete bebanyak.
klu jdoh da smpai, kawen. klu x kawen tu tade jodoh lee tu.. haha
ape bole buat kan. hahah
bukan ape. umo dah 20. kawan2 da beranak pinak da..
ape yang pasti. aku berjaya survive hidup ni. be independent FAIRUZ. 
hari ni. 27 november. mama dgn ayah punye anniversary 29 nov. 
vacation tahun ni tempat biase la. singapore. mane lagi.  =.='
tempat mama and ayah honey moon and tempat aku menenangkan diri dan merelax-kan minda :)
 tahun lepas pown mcm ni jugak. 27nov break. 30 nov pegi singapore. 
sekurang kurang nye aku dapat lupekan serba sedikit perit di hati. sob sob..
TAPIIIIII !
tu dulu. sekarang aku da bole balancekan diri. dulu frush mcm nak gile !
dengan cara ALWAYS THINGS POSITIF !
now semakin " BAHAGIA " semakin GEMOk. semua semakin membesar lah cite dye. 
cume x tinggi2 je.. hehe. 
ape lagi nak cite.
kenangan lepas biarkan jadi sejarah.
look foward !
wish untuk diri sendiri :
1 ) semoga cepat2 grad
2) bertahan dalam match " sape lagi lame single "
3) focus study.
4) semoga panjang umur dan murah rezeki
5 ) klu jodoh x kemana.
- SAMBIL DI TEMANI LAGU  "YANG SEMPURNAkANkU by 6ixth sense -
 
too mama ayah : untuk 29 nov ni. HAPPY ANNIVERSARY YANG kE 26 , semoga sentiasa sihat. di murahkan rezeki. dipermudahkan urusan. aminnnnn.. aminnn, aminnnnn.
 
HAPPY ANNIVERSARY 1 YEAR SINGLE FAIRUZ !


0 perucapan :):

Post a Comment

yang sudah tu sudah ;)

Credit by http://xeshaxessi.blogspot.com/