salji

Friday, November 9, 2012

0
Komen

no ONE CAN REPLACE YOU ! AL - FATIHAH :'(

..
10 nov 12 , Almost 6 month DIA pergi tinggal kan kami semua. pergi nye tak kembali
Rase kehilangan yang amat sangat. Hidup Sunyi. Pergi nye dengan tenang di hospital
Universiti. Pada umur 97 tahun. DIA telah di panggil pulang ke sisi-NYA.
 kehilangan yang amat terasa. 
malam sebelum pemergian arwah puan hajah Siti Zabedah hj. Soid , aku sempat teman DIA dikala tenat. Malam tu rasa nak sangat jaga dye. sebab aku balik sekali sekala. jmpe pun susah. mase hari yang aku nak
jage arwah. unty aku punye turn jaga arwah. tapi aku mintak izin nurse tu. mintak izin ayah mama
 then semua bagi. malam tu aku saje bawak baju siap2. mane tao ade rezeki nak jage. :) akhir nye 
hajat aku di makbulkan. ALLHAMDULILLAH. tak sangka tu kali terakhir aku 
Berjasa dekat arwah.
aku rindu sangat nak urut2 tangan arwah.bagi minum. tapi tengok mase arwah di tahan 
dalam wad. seksa sgt. sedih sangat2. makan pakai tube. permintaan terakhir arwah mintak dekat aku,
masa pagi sebelum dye PERGI  . Arwah nak minum kopi. tapi aku x boleh nak bagi.
atas sebab2 tertentu. sedih sgt. aku hnye mampu bagi minum air zam zam je. every 30 min aku akan hntar report kt semua cousen2. sedih tgok arwah mcm tu.
tapi ALHAMDULILLAH. aku sempat merasa kasih sayang seorang nenek.
arwah meninggal dalam pukul 2.30 macam tu la. tapi aku x bernasib baik sebab x dapat tengok dye pergi.
time arwah meninggal. aku baru smpai rumah dan baru nak rehat. then dapat call dari emergcy dr hospital .
yang menyampaikan berita kt aku adalah abang. masa tu aku baru tdo 10 min mcm tu. tanpe fikir panjang. 
dgn x mandi. x hape. tarik tudung. teros pegi hospital balik. 
mase smpai hsptal. 
arwah tengah siap2 nak mandi. DAN ITU kALI PERTAMA AkU MANDIkAN MAYAT.
alhamdulillah. aku sempat lagi berjasa. itu la kenangan yang paling x dapat aku lupa. 
dan malam tu. jenazah di hantar ke rumah puchong untuk di kebumikan keesokan hari nya di jeram selangor.
malam tu, semua teman jenazah di ruang tamu. 
itu lah kali terakhir aku dapat tgok arwah. 
masa arwah di kebumikan. aku x sempat tengok. sebab sampai lambat. 
dan setiap kali aku melawat kubur arwah. aku mesti akan mengadu dan menangis kt situ. 
rindu yang x pernah hilang dan takkan hilang.  
SEMOGA WAN TENANG DI SANA. SAYANG WAN ! 
  AL - FATIHAH :'(
 
BUFDAY TERAkHIR 16 DIS 2011 (96 TAHUN)

RINDU TANGAN NI :'(

MALAM YANG DI RINDUI :(

JASA TERAkHIR DARI AkU

kESEMBAPAN MATA.
 
 
 

0 perucapan :):

Post a Comment

yang sudah tu sudah ;)

Credit by http://xeshaxessi.blogspot.com/