salji

Sunday, January 6, 2013

0
Komen

welcome 2013 :)

..
alhamdulillah.. akhirnya merasa jugak aku hidup sehingga kini ( 21 tahun ).. alhamdulillah.
this year. new year aku meriah sgt sgt sgt sgt sgt ! bersyukur. walaupun tanpa kawan baik disisi. 
(AL - FATIHAH)
tapi still ade keluarga yang sentiasa ada kat sisi aku time susah senang aku. sihat sakit aku. alhamdulillah. 
SAYANG AYAH, MAMA, ABANG, ADIK2. SEPUPU SEPAPAT, PAKCIK MAKCIK SEMUA LA !
new year this year clabrate kat kl je :)
1st kiteorg tgok bunge api kat HIGHWAY AKLEH. kat kl tu. 
actualy highway tu dkt je ngn rumah aku. heheh...
then pegi lepak2 kat bukit ampang.
 
 
tapi cm bodoh.
bole plak ade makhluk ni tak reti malu agak nye.. beromen2 pelok2 ringan2 tepi semak sebelah krete kiteorg.
dorang lgsung tade rase malu.
aku yang malu lebih... subahanALLAH.
ape la nak jadi dorang. semoga dorang diberi petunjuk . amin !
 
doa untuk MAMA AND AYAH ( FAMILY) :
semoga semua panjang umur, murah rezeki, dipermudahkan urusan. di beri petunjuk.
sentiasa dalam keadaan sihat. dan aku doakan FAMILY aku berada dalam lindungan ALLAH.
 amin amin amin.
 
bahagia rasa. walaupun terpaksa skip 2 - 3 kelas. heheh.. MAAF PUAN :)
 
azam tahun baru ?
1)  mesti la nak jadi anak yang lebih solehah dari tahun2 lepas. 
2) nak belajar untuk jadi lebih baik tahun ni.
3) akan dapat kan jugak lesen kereta tahun ni !
kalau nak cite semua memang x habis la cite dye. hahah
 
SEMOGA TAHUN NI SEGALA BERJALAN DENGAN LANCAR DAN SEMUA DALAM LINDUNGAN ALLAH S.W.T.
 AMIN AMIN AMIN AMIN :)
 
dan. semoga tahun ni, aku menjadi manusia yang lebih baik dari tahun tahun lepas...
kalau ade salah silap aku. tolong tolong lah tegur. aku ni manusia biasa yang penuh dgn dosa.
 semperna tahun baru ni. 
aku nak minx ampun maaf kepada semua. baik yang kawan. or org yg anggap aku lawan.
aku minx maaf bebanyak. dari hujung rambut smpai hujung kaki. DARI TGN kehati..
halal kan makan minum yea :)
0 - 0 oke :)

ASSALAMUALAIKUM :)
 
 
 

0 perucapan :):

Post a Comment

yang sudah tu sudah ;)

Credit by http://xeshaxessi.blogspot.com/