salji

Thursday, December 27, 2012

0
Komen

rindu :'(

..
aku x dapat nak tahan rindu membuak buak terhadap kau wahai sahabat.
bile aku ada kat jalan / laluan yang sering kite jalan. air mata pasti akan mengalir secara tak sengaja.
i miss lot of things about us babe.
walaupun baru 3 hari pemergian kau. tiap ape yang aku buat.
aku mesti akan ingat pada kau. serius aku sayang kau babe. bile aku dduk sorang2.
otak aku mesti akan ingat semua suka duka kita. susah senang kite. 
aku rindu kau... :'(
aku nages dekat kau. semua kau. semua kau :'(
 
bende yang paling aku rindu mase last time aku jumpe kau. kau nyanyi same2 ngan aku lagu
DIAMONDs BY RIHANNA dalam kereta mase otw pegi TC.  
dgar radio HITZ.FM ( fav radio station kite)
setiap kali aku lalu dekat setiap laluan kite. aku mesti akan sedekah al-fatihah dalam hati untuk kau. 
lalu depan HTAA. 
mesti akan ingat kau kawan.
aku ingat lagi. kau minx tlg aku print keje keje kau. mase tu kau tgh tedesak nak print kje.
kau dtg lepak depan rumah. mase tu aku ssuk bukit istana lagi.
kau siap hafal alamat rumah bukit istana lagi.
start dari tu la kite start rapat dan rapat. kau la teman aku time time aku perlukan kawan.
walaupun time sekolah dulu kite x penah rapat. kenal2 name gitu je. 
kau tetap kawan yang TERBAIK !
 
bende yang paling buat aku nak gelak mase dgn kau. kau cover2 hensem bile ade awek2 pandang kau. haha. lawak la kau ni :')
 
kite kalau lepak TC mesti x lebih dari 2 org. haha.
orang tu mesti KAU DAN AKU je. 

pesanan dari kau yang xpernah aku lupe. dan aku x akan lupe
 " JANGAN LARI DARI MASALAH FAIRUZ ! INGAT !"
insyallah aku tak akan lupe. 
 
sekarang ni aku lebih fobia dengar perkataan " excident" . aku takot dgn perkataan tu. :'( 
gambar candid di ambil oleh arwah born.

ini lah BULAN yang di sangka MATAHARI :')

memory :'(

memory :'(

memory :'(

memory :'(

memory :'(

memory :'(

memory :'(
 
every miss call. receive call dari kau.message dari kau. aku simpan. 
malang nya aku x sempat bergambar dgn kau. :'(
nanti kalau aku ade kelapangan, aku dtg ziarah kau yea kawan.
AL-FATIHAH. SEMOGA TENANG KAU DI SANA. :')

0 perucapan :):

Post a Comment

yang sudah tu sudah ;)

Credit by http://xeshaxessi.blogspot.com/