salji

Tuesday, January 24, 2012

0
Komen

YEAY ! CUTI MID TERM ! with assignment =.='

haha.. act da lme da aku cuti.. hari ney bru nk update.. ngee~ ape la aku ney. motif aku update ney sbb nk cite yg kiteorg ade assg yg mmg bole buat otak stuck ! owh no0o0o0! ade 2 kje act.. xp bg aku yg paling penting skng.1 je. programming 2. bg org2 yang da lpas. mmg dye sangat senang.. bg kami yang bru amek ney.. mmg stuck !  :( waaa..
dye ade 4 task... xp ade 2 task mmg lect da bg jawapan dye dalam klas.. so, tinggal 2 task lagi~ pening otak aku.. haha.. tgh2 stress, aku rase da macam 30% giveup.. aku rase cm nk buat blog dlu...jap g bru smbung buat kje.. haha.siot je pangai..  programming kne submit awal. khamis ,26 januari, sebelom 12 TENGAH HARI ! tgh2 cuti pown kne submit kje.. =.=' xpela.. dugaan blaja fairuz... bersabar k~ da puas2 bejalan kan.. now, pk kje plak yea  ;) haha.. k la.. nk update bande laen plak.. kbai~


( agak - agak bole run x? hahah )

0 perucapan :):

Post a Comment

yang sudah tu sudah ;)

Credit by http://xeshaxessi.blogspot.com/