salji

Friday, May 3, 2013

1
Komen

its a trip !

..
wassap yo0o0 ! here the story about classmate trip to malacca. 
trip ni di plan oleh bdk2 class aku btw. 1stly, aku xtao pown pasal ni,
bile da kecoh, baru la aku taooo. sbb dicerite oleh chetak si president. 
banyak gile halangan nk pegi melaka ni. plan melaka sbb nak bawak si reen pusing pusing semenanjung. xp melake je yg mampu.
mule mule cite pumpam pumpam 15 org nak pegi. around 3 kereta, cerite smpai ade yg terpakse 
tinggal.
pastu. aku offer la diri untuk bawak kereta ayah. 
bile da plan baeeekkk punye. 3 org x jadi pegi. oke, fine.. aku x ksh.. sbb mase dlm plan aku,
kereta aku still penuh lagi. 7 org. 
kereta chemok 5 org. kereta robot 5 - 3 = 2 . 
lepas tu.. nk di jadikan cerite. robot x jadi pegi sbb geng dye x pegi jugak. 
klu ikut kan. org under budjet lagi. 10 org.
ahhh.. bia la.. malas aku nk ingt !
sebenanye aku nk cerite halangan halangan trip melaka la.. 
halangan - halangan nye adalahhhhhhhhhh  :-
1 ) 7 org x jadi pegi
2)   isa x jadi pegi
3) ayah x lepas kereta [ending dapat jugak :)  ]
4) kereta chemok prob [ tapi tuka ngn kereta ras ]
5) gps menipu. bawak jalan jaoh -.-
 
tapi ALHAMDULILLAH, semua nye berjalan dengan lancar :)
walaupun yg pegi 8 org je..
3 lelaki. 5 perempuan ~
ape yg di plan. berjalan dengan jaya nye ~
dan selamat la kiteorg 3 hari 2 malam di melaka.
 
dah la.. korang tgok la gambo pulak kat bawah ni : -
 
skuad melaka !

3 jejaka :)

cruze time.

reen si sabah bha ~

second day ~ lunch

second day

gadis gadis ~

selamat jalan ROMEO !
  kalau nak tgok gamba melaka yang lebih detail. sila ke instagram saya :)
-->  instagram.com/feyusharuddin

sbb gamba x transfer masuk lappy lagi..
maaf maaf :)
see yaa soon baby !
bubbye ~


1 comment:

yang sudah tu sudah ;)

Credit by http://xeshaxessi.blogspot.com/