salji

Monday, December 24, 2012

4
Komen

REDHA :)

..
Hadapi dengan senyuman
Semua yang terjadi ,Biar terjadi….
Hadapi dengan tenang jiwa
Semua..akan baik baik saja
Bila ketetapan tuhan
Sudah ditetapkan
Tetaplah sudah….
Tak ada yang bisa merubah
Dan takkan bisa berubah
 Relakanlah saja ini
Bahwa semua yang terbaik
Terbaik untuk kita semua
Menyerahlah untuk menang
 
semua yang jadi. mesti ade rancangan yang baik dari ALLAH untuk kita.
ALLAH tak akan uji hamba nya luar di kemampuan seseorang.
semua yang jadi pada kita. MUST BE A REASON BEHIND THAT ! 
aku xde hak nak membenci dan menghukum sesiapa sebab aku bukan tuhan.
aku jugak buat kesilapan. aku pon macam manusia manusia biase. 
setiap masalah perlu lah hadapi dengan senyum :)
dalam menyelesaikan sesuatu masalah. kene lah fkir hati and perasaan org lain jugak. 
fikir secara matang. kite bukan budak2 lagi... da 20-an.
kalau di takdirkan "dye" milik kau dan "dye" bukan milik aku, aku redha. 
 hati dan perasaan bukan boleh pakse2.
semoga segala masalah dapat di selesaikan dengan tenang dan di ikuti dengan sabar dan senyuman.
gaduh dan nages xboleh selesaikan masalah. 
insyallah :')
aku gembira kalau "KAU" dan kawan kawan aku gembira :'D
 
 

4 comments:

yang sudah tu sudah ;)

Credit by http://xeshaxessi.blogspot.com/