salji

Sunday, September 30, 2012

0
Komen

sunyi

..
hari ni, 1 october 2012 pukul 2.23 pagi.. 
masa masa yang aku akan rasa sunyi. sebab semua orang dah tido. kejap je da bulan 10  :) pejam celik pejam celik. da bulan 10. 1 bulan 14 hari lgi umur aku genap 20 tahun. dan aku masih single. fuhh. cepat masa berlalu. rasa macam last week baru sem 2. tapi, reality nye.aku da sem 5 :) dan da masuk test 2 da. acctualy, now tgh first day untuk test 2. tapi aku x tdo lagi. konon nye nak tdo kjap tadi. tapi x bole nak tdo. macam macam halangan. tapi x kesah la. biasa la tu. aku tak tdo lagi sebab hati rasa x tenang bila x buat entry setiap hari. hehe. isnin aku ade 2 paper, paper programming 3 
( 9am ) and authorware (3 pm) . sunyi nye malam ni ( bukan malam ni je.tiap malam pown sunyi. ) tade orang nak ajak borak. tade orang nak di kacau. xde orang nak teman tdo. klu x dulu sebelom tdo mesti membebel dulu smpai penat. baru bole tdo. hmmmmm.. ape la nasib. btw, sape sape yang baca entry ni. doakan aku perform test 2 ni oke ;) semoga esok still ada hari hari happy untuk hati aku.amin.... semoga hari hari happy tu sampai sebelum final exam aku. sebab klu hati tak happy, macam mane nak perform final kan. klu hati susah. hati x senang. ilmu pon susah nak masuk. otak pon susah nak ingat. oke la. gtg, now almost 2.36am. nak tdo jap. jap g kol 4.30 nak bangon study.  have a nice day  kawan kawan.
 

0 perucapan :):

Post a Comment

yang sudah tu sudah ;)

Credit by http://xeshaxessi.blogspot.com/