salji

Friday, September 28, 2012

0
Komen

rindu !

rindu gile dekat mama dengan ayah, almost 3 month x jumpa. tape. raya nanti balik jugak. cara aku macam study jaoh je. ahaha. kuantan je kot. kuantan KL bukan jaoh pon. TAPI ! ade someone lagi aku rindu. aku xtao sapa. sayu je hati bile ada rasa rindu tu. tapi rindu tu xtao milik sapa. ahha. sedih betol jadi aku. sayang someone? mesti la ada. tapi orang tu TAK TAHU pown. haha. crush la konon nye. hihi. nak kate rindu crush. ye KOT. susah klu jadi crush orang ni. nak bagi tao. takot memalukan diri sendiri. dan takot tak diterima. sedih betol. haish ~ nak bagi tao kat sini bole tak? 

TOO
CRUSH : saya suka awak dan saya sayang awak.apa la yang awak pakai sampai saya crush kat awak sampai cmni sekali kan. mybe awak ni sweet kot :) hahaah. 

MAMA DAN AYAH : i love both of you damnly. i miss you so much mama and ayah.  sayang mama ayah sgt sgt sgt sgt sgt. no one can repleaceboth of you in my heart ! just only both of you ! 

I LOVE MAMA , AYAH and CRUSH ! 

0 perucapan :):

Post a Comment

yang sudah tu sudah ;)

Credit by http://xeshaxessi.blogspot.com/