salji

Monday, January 2, 2012

0
Komen

Happy New Year 2012 :)

 
halooorrrr... lame da x update blog ney, kesian dye kne tinggal buat sementare waktu. haha. ade cite pown sebenanye. haha.. hidop aku now makin stabil. makin tenang dan yang paling penting.. makin happy.. cume tnggal nk kurus je.. amin.. mudah2an cepat skit kurus ;) cm ne korang punye new year? awesome? hope new year korang awesome jugak la.. :D ney yg nk cite psal new year aku ney, new kire cm 1st time aku new year jaoh2, smpai 'PD' .. mmg.. best.. rmai gile.. haha.. alhamdulillah pd x hujan mlm tu.. bnyk tempat maen bunge api yang besa2 tu.. hahahah.. comel je.. :PP bukan takat bbq je.. aku dpt mmbe2 baru jugak.. pengalaman baru... haha. hari 2 g perak balek hari.. ney pd balek hari.. aku mmg suke betol bejalan jalan.. ahahha.. pas ney , sape nk g jejalan.. bole ajak aku.. klu aku free.. i will 4low you ;)psal cuti plak...  cuti kjap je.. smpai isnin.. xp puas hati la.. sbb dapat buat macam2 walaup0n cuti 3 hari je.. Jyeah! k la. aku nk smbung wat assgnment.. kbai.

0 perucapan :):

Post a Comment

yang sudah tu sudah ;)

Credit by http://xeshaxessi.blogspot.com/