salji

Wednesday, November 16, 2011

0
Komen

reunion ;')

waaa. lame da x update  ;) behabok dan bersarang da blog aku ney.. haaaaasyim! haaaaasyimm!! habok bnyk nye~  =.=' 16. nov. 2011, tarikh yg xkan aku lupe, sbb reunion tetibe :) lokasi, LRT DATO' KERAMAT..
bnde ney mmg x dirancang.. reunion bersama mmbe2 SEKOLAH KEBANGSAAN DATO` KERAMAT (2). 7 tahon wey x jumpe. msing2 sume da besa panjang.. xp aku besa lebar.. sbb x tinggi2 dr dulu.. kih3~ sume da hensem2.. x jmpe sume.. jmpe 3 org je.. sbb 2 je yg smpat jumpe.. :) konon nye smlm kua ngn minah ney je.. 


<umira natasha azmi , bff since form 2 @ A.R.G.S >















then, dye saje nk jmpe TAZA SI PANJANG .. aku pnggl taza panjang
 sbb mase skola rendah, aku da la pendek. si taza ney tinggi. aku tepakse pandang si taza ney cm aku pndang KLCC  =.='  hahaha.. xp muke taza x berubah pown.. xsempat nk amek gamba dye smlm..  :'(
then, time tgh2 lepak ngn taza.. tetibe aku tegerak hati nk contact ikhwan ..




















dlu muke budak2.. skng da ade jambang da.. kepale licin je  ;)  sorry wan , btw.. he is my new BFF  :)  sedang kiteorg borak2, cite2 psal zaman budak2.. tetibe datang lagi sorg bdk sekolah rendah farid..




















> walaupun jmpe 3 - 4 org jer.. xp bg aku, ney sume 1 kenangan yg penting bg aku  ;')

0 perucapan :):

Post a Comment

yang sudah tu sudah ;)

Credit by http://xeshaxessi.blogspot.com/